2009.01.17. 21:59| SzerzĹ‘: Szenvedő szerelmes

Magányos este volt, és én magányosan ültem otthon. Unatkozva ültem a tévé előtt, miközben már a második pohár tequilát gurítottam le. Rád gondoltam.

Eszembe jutott, hogy mit csinálhatsz vajon.

Megjelentél előttem, ahogy otthon fekszel az ágyon. Érdeklődve olvasod az újságod, félmeztelen tested képe vágyakozást keltett bennem. Hajadon izgatóan csillant a lámpa fénye. Ajkadon huncut mosoly jelent meg.

Lenyomtam még egy tequilát, és tovább álmodoztam rólad.

Feltűnt egy lány. Ó igen, a barátnőd. Az a nő, aki képtelen értékelni téged.

Odabújik melléd és megcsókolod.

Valami szívszorító fájdalmat érzek, és iszok még egy tequilát.

Látom, ahogy szeretkeztek. Érzem, hogy ennyire még nem voltam szomorú. Vágyom rád, és irigylem azt a nőt.

Annyira fáj, hogy képtelenség elviselni. És csak iszok és iszok és iszok.

Soha többé nem beszélek veled-határoztam el. Soha többé nem lehet hozzád semmi közöm. Meg kell veled szakítanom minden kapcsolatot.

És sírva öntöm ki az utolsó cseppeket az üvegből.

És sírva döntöm el, hogy elfelejtelek.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelmibanat.blog.hu/api/trackback/id/tr45884312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása